If you really want to be happy, nobody can stop you.

Sitter här och typ drömmer mig bort just nu! Har nog aldrig kännt mig så väck som idag. Har i princip sovit och vaknat sovit och vaknat hela dagen. Har till och med lyckats förtränga ett telefonsamtal, har verkligen ingen aning om vad jag har sagt.. Sa jag att jag är helt väck? Haha! Lite småläskigt och för den delen rätt så jobbigt också! Så jag antar att jag behövde en sånhär dag hemma och bara ta det lungt after all! Men nu har jag faktiskt lyckats vakna till lite och sitter här och längtar skiten av mig. För nu är det bara ca 30 dagar tills jag sticker! Och jag blev ännu mer excited när jag 1. Insåg att pismo beach är omgivet utav öken och 2. Att jag får en hel weekend i Los angeles! Känns inte som att det kan bli mycket bättre än såhär. Och ja, detdär med öken kanske lät lite konstigt, men jag tycker faktiskt det är riktigt ballt och om inte annat, så ser det fett ballt ut!
Tagga sommaren 2012 säger jag bara! ♥