it's just life so keep dancing through!

Kom nyss hem efter att ha spenderat helgen i Olofström med världens finaste tjejer!
Igår var verkligen en riktigt bra dag det. Jag och Tilda kom till olofström rätt tidigt så vi
stack ut med Fias moppe en sväng! Riktigt kul att köra faktiskt, har aldrig gjort det innan..
Gick fövånansvärt bra måste jag ändå säga! Sen gjorde vi oss klara för förfest och stack
dit. Sen hade jag lätt kunnat stanna där resten av kvällen för hade verkligen skitkul,
en utav det bästa förfester jag varit på! Hur som helst skulle vi vidare till Balders
sen där Björn Rosenström skulle upträda/spela ( ? ). Han var faktiskt fett bra live, sen så
gillar jag inte direkt hans låtar speciellt mycket men det var hur trevligt som helst ändå!
Så, det var i princip min helg det. Hoppas ni haft det lika super ni!
Love you ♥