Lördag

Har varit en rätt hetsig lördag idag, men så värt allting! Var på öppet hus på ridgymnasiet och det känns inte som om jag behöver kolla på så mycket mer heller :) Verkar hur sjukt härligt som helst! Men hade såklart tänkt att kolla mig lite runt iaf, som tex nick och jordbruksgymnasiet. För '' Hej jag heter Linnea och jag ska bli bonde :D!''  Haha nej inte direkt..
Samtidigt som allting känns jättebra så är det väldigt jobbigt, för jag har verkligen två jättestora intressen. Musik då och djur.. Och dom är ju inte speciellt lika, så antar att det inte alls blir någon musik på ridgymnasiet. Men helt ärligt så har jag nog aldrig sätt en skola som verkar så bra, då menar jag skolan i sig. Öhh jobbigt läge menmen det löser sej nog!
Börjar bli lite små trött på både mitt huvud och min nacke som inte verkar vilja mig väl alls.. Känns som att jag borde kolla upp det igen. Visade ingenting sist men ändå det var ju ett tag sen..
Måste springa ut nu så att Julia inte fryser ihjäl! 

Vi höres, om jag inte blåser bort ^^ 
PUSS