Det löser sig <3

Heeej sötnosar!

Hoppas allt är bra med er och så. Asså vad seg jag är på att uppdatera, men har inte haft någon tid till det.
I fredags var jag hemma hos Julia, haha det vart verkligen en lyckad kväll kan jag säga!  Sen lördagen var också helt okey, men söndagen sådär, och idag inte alls bra. Menmen det är bara att ta nya tag imorgon, för det ska bli en bra dag! Om inte gör väl inte det så mycket heller? Får ta det som de kommer helt enkelt:) 

SHIIIT vi ska kvala till UT den 14 februari.. Inte långt kvar inte, och vi har inte kommit så långt än eftersom vi inte viste om detta. Men vi ska ha en massa extra träningar. Tex så ska vi träna två gånger på lördagar och sen även en extra gång på onsdagar. Och ja, sen dom andra vanliga dagarna också.. Hur ska jag orka??  Haha bara att bita ihop antar jag:) Vi måste komma till finalen som jag tror hålls i Umeå. Men är inte helt säker..

Nu måste jag nog hoppa i säng!
Godnatt sov gott <3
bea

hoppas att det blir bättre snart! jag vill inte att du ska må dåligt :(



saknar dig jättemkt!! <3

Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin blogg =)

Erik

grym blogg :D

Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Tack så mycket! :D

Kennnnnnnnnnny

du vet att jag alltid finns här linnea, dygnet runt, dag som natt så är ja alltid där för dig när du behöver. (v)

Livet är ett spel, Ett spel utan tärning.

Livet är ett hav, Ett hav utan vatten.

Livet är en vind, En vind utan kraft.

Livet är ingenting, Ingenting utan dig.

det är precis så jag känner, du är verkligen allt, du är sjukt unerbar, helt makalöst underbar, jag dör så jävla mkt jag saknar dig, det är helt sjukt va jag saknar dig. Och för den delen, jag älskar dig linnea ! <3333

Julia [ Fotobloggen ] ♥

hejsan.

Kika gärna in på min nya blogg där hittar du allt och lite till.

jag älskar att fotografera så om du är intresserad så gå in och kolla mina foton.

Släng gärna in en kommentar också.

Massor med kramar Julia(:

Julia [ Fotobloggen ] ♥

tack så jätte mkt.

ska vi följa varandra i bloglovin ?:)

tvilling hihi



du klarar detta :D

tänk bara att det är som vanliga träningar,

tänk då lilla mig, jag är ju ännu värre, träning varje dag typ i timmar och söndagar 6 timmar, :O

jag är verkligen död haha:)

men vi klarar detta, vi älskar gymnastik och då klarar man allt så är det :d