MÅNDAG ?! :|

 
Ska ha Babbsan som sköthäst över sommaren :) kulkul!   Hoppas på att få Wendy av mamma sen, eller?? x) 
Man kan ju alltid drömma... Men så skulle det säkert gjort min vardag lite roligare också!  thihi...

Jaha nu är det måndag igen.. tråkigt, menmen.  Imorgon åker mammsen så ska sova hos Julia resten av veckan! :D
Nu hinner jag faktist inte skriva mer, kanske ett rätt tråkigt och kort inlägg men ni får stå ut!



Jag vill vara alla till lags men det skiter sig ofta
för jag blir galen på rösten som bara skriker och gormar
jag är mig själv varken mer eller mindre
kanske resonerat fel ibland men jag vet att jag inte kan
ändra den jag är eller, den jag blivit
ser på mitt liv och ser att jag inte gjort nått bra hitils,
men jag ska försöka, andas bli bättre
men det är ett dött lopp där jag ramlar efter hälften. 
 <3

Lotta

Åh, vilket fint kort på dig och finaste Babsan!!! Den hästen är precis som en hund!!! :-)

Wendy..hmmmm....är det någon jag har träffat???

Kramar Mamma

wilma

åhh rider du ? <3

hästar e så fina hihih

men jag vågar inte rida , alla jag känner som rider har ramlat av och massa så jag e lite rädd ^^

men dt verkar va härligt iaf <3

wilma

btw:så fin bild :)<3