Åå nej, gillar inte söndagar xd

no söndagar gillar jag inte! det ända jag gör då är att sitta hemma typ, skittråkigt. och så är det ju dagen innan skolan börjar igen ( haha )  förut kunnde jag gå till skolan och må bra. det var liksom rätt skönt att få komma hemifrån.. men nu är det samma sak i skolan som hemma.. stör ju skolarbetet och allt! hmm.. vet inte alls vad jag ska skriva om, har ju inte gjort något förutom att ja har varit på mammas föreläsning.
imorgon måste jag börja plugga på provet som vi ska ha om 6 veckor -.-   orkar inte!
mm detta har varit en rätt tråkig helg, fast fredagen var toppen! gjorde en massa då :) åt gott, jag och julia hjälpte lisa att hämta hö, och sen åkte vi hästtransport. haha det var fan läskigt!

tråkigt inlägg hehe..

kraam!
josefine säfstrand.

söndagar suger balle ;) 6veckor ?! ooh nej !! mååste plugga , mvg barnet here i come :)

&bby finns det vet du <3

-älskar dig sjukt mycket ;$<3

josefine säfstrand.

GUMMAN JAG ÄLSKAR DIG . <3

Beatrice

jag älskar dej <3

wilma

jag hatarhatarhatar söndagar me :s

saknar dig linnea ;(

puss<33