sommarlov!!

Jag är sämst på att uppdatera! Ska bättra mig ^^  Ätligen är det sommarlov! Och det var en härlig skolavslutning,
med rätt mycket tårar faktist:O  eftersom vår ena mentor ska sluta.. och när det väl kom till filmen om vår klass och så kommer det upp en text där det stog '' Vi älskar dig M '' så kunde inte ja heller hålla mig xd hahha!
Imorgon är det midsommarafton och då ska jag förmodligen åka till Danmark med Emma och Dick en stund.. Bara äta nått gott å så:) Och sen se Sverige-Italien på Olympia:D OCh så får vi hoppas på att regnet kommer någon annan dag och inte just imorgon!


Ha det bra sålänge<3
Lotta

Härligt med sommarlov! Passa på att njut nu innan åttan börjar med betyg och allvar...:-/

Kramar från gula soffan!

theres - foto & mode blogg

sv: aww, tycker du? tack hjärtat ♥

följ gärna min blogg med bloglovin, taack<3

emma

sv: haha okj :) tack så mkt :) din är också fin :)

wilma

aaah.

jag saknar dig som in i linnea :(

loveu<3