Jag säger alltid att jag inte behöver dej, när jag behöver dej som mest.

Måste säga att musiken på rix fm suger såhär dags på kvällen O.o
HAHA! Otroligt intresant ja :) Desutom borde jag sova nu för jag ska upp tidigt imorgon
till kyrkan.. Konfan ja, inte är det kul men inte så hilma tråkigt heller. Längtar till lägret!

Kom nyss hem från mormor, var där och såg på melodifestivalen.
Idag var det ju faktist hyfsade låtar med.. Eller vad tycker ni? Dom andra deltävlingarna
har verkligen varit usla. Till och med mormor klappade händerna till låten '' idiot''. Haha den var
rätt roande ändå måste jag säga!
Imorgon är det sista dagen på lovet.. Lite trisst :/ Men faktist känns det rätt bra ändå.
Ska bli skönt att allt kör igång som vanligt igen!

Nej nu måste jag sova, hoppas allt är finfint med er:D!

Lotta

Ja, denna gång var det flera låtar som var bra! Jag håller Anna Bergendahls låt högst!