Det åskar:D

Nu har mamma åkt... Och jag ska vara hos mormor och Julia resten av veckan. Fast just nu vill jag helst hem, sitta ute på balkongen och mysa i åskan!  Allting känns väl lite sisådär... glad och deppig på samma gång typ.
Var ute med hunden nyss och allting känndes genast lite bättre när man kom ut i friska luften :)  
oh! Var på stan idag och hittade två undebara sommarlinnen! Kanske kommer bilder sen. Men tycker att dom skulle passa bra i Italien eller något?  Hahah! börjar skratta när jag tänker på det, det var två killar i Italien förra året som ständigt, varje dag lådsades ha sandkrig för att komma närmare mig och Emma x)  Jag fick seriöst damp tillslut! 
Onsdag imorgon då! Ja tiden går fort när man har roligt ( roligt?? )   Nej så neggativ jag är.. :/    aja

Hoppas att ni mår bra iallafall! 
ha det bra sötnosar  <3
och måste bara säga att Wilma är en ängel<3  tack!
Lotta

Jag skulle också vilja sitta på balkongen och lyssna på åskan. Jättemysigt!!! Hoppas det åskar fler gånger. Och tur för dig som har vovve några dagar! Ska bli kul att se linnena sen! Hälsa Wendy-ängeln!

Kramar från Mamma i Borlänge :-)

wilma

naw gumman , finns alltid!

längtar till onsdag :DD<3 då ska vi ha kul och försöka inte deppa hahah:D

saknar dig jätte mkt;(

tack för att du finns och kom ihåg att du är värdefull!<3