Ja grattis grattis! xd

Hm.. Ja det blev en del på nova idag. Fina ljusa sommarkläder!:) Det är så skönt att få sätta på sig något ljust nu efter den mörka vintern. Tycker inte ni det? Åh gud längtar verkligen till sommaren nu! och specielt till norrland. Tänk att stå där nere vid vattnet nu och borsta tänderna ( hahaha ) eller grilla banan med choklad i, gå en runda med Gustaf eller ja bara något sånt enkelt! Men jag får vänta några månader..
Iallafall så ska jag förmodligen upp till västerås nu om några veckor, alltid trevligt ja:) och för en gångs skull så får jag fira hanna min kusin som ska fylla 10 år :O gud vad tiden går snabbt! Och sen ska vi fira mammas moster som fyller 60, och sen malin och josse som ska fylla 20 på lördag, shit mycke firande här! Och vad ska man nu köpa till dom två? Några tipps? Har ingen aning om vad dom skulle vilja ha..menmen, nu måste jag sova.

godnatt<3




Beatrice

guud vad fin bild! :D <3

Beatrice

guud vad fin bild! :D <3

Lotta

Jag gillar också dina nya ljusa kläder! De klädde dig verkligen. Och ibland är det roligare att handla kläder till dig än till mig själv. Norrland, ja....kan känna doften av hav och skog och höra hur vågorna slår mot stranden...

Kram :-)

Emma

svar: Kommer nog aldrig slippa undan min ångest eftersom den redan kommit tillbaka. Tror inte det spelar större roll om man är liten eller stor, det är samma sak som att säga att vuxna inte kan gråta. Alla kan och får om dom vill, men frågan är hur mycket man vågar visar det.. ha det bra :)

wilma

åhh fin bild :)