-Retar du upp dig på ting som är små, så är du väl inte större än så.

Här kommer en liten sammanfattning utav helgen!
Fredag:

Fest hos mange ( haha ) med Tilda och Sofie och lite nytt folk, hur trevligt som helst!
Lördag:
Lördagen spenderades hemma hos bea som jag inte har träffat på tusen år, vart riktigt
mysigt! Vi lagade trerättersmiddag, ni anar inte hur duktig hon är! Bea går kock linjen
så jag kände mig rätt dum i köket brevid henne.. typ bara en fråga som
'' Bea, hur skär man en avokado? ''  Hur som helst vart det riktigt gott och här kommer lite
bilder på rätterna!
Till förätt blev det '' räkcocktail '' Min nya favorit helt klart om man säger så!
Till huvudrätt blev det panerad spätta med potatis och dillsås!
sist men inte minst så blev det cheesecake till efterätt! Farligt go ;)
Söndag:

Denna dagen började så bra som den kunde med en sväng till stallet! Vi hade markarbete
vilket är superkul, dock inte bättre än hoppning men ändå ;) Sen rider jag ju världens
underbaraste häst också!
Kvällen idag fick avslutas med en promenad på gröningens strandpromenad med Julia!
Kallt och dåligt väder, men är hur som helst alltid skönt och vara ute och gå och bara snacka.