Heeeelg!

Så, nu är de sista teorilektionerna på dansomusikal avklarade för denna teminen! Känns så himla gött.
Det ända som gäller nu i dom sista två veckorna ( Ja jag vet, jag får sommarlov cpsent.. ) är sommar
showen ( som jag för övrigt verkligen tycker ni alla ska komma på! ). Så vi har fått lite av vårat repschema
nu och jag tror verkligen det här kommer bli skitkul! Jobbigt, men så fybubblan kul! Så nu blir det till att ha
musikalteater, street dance och kör och någon scen sminklektion i två veckor. Låter iaf fett bra i mina öron! 

Till något helt annat, håller på att packa nu. För imorgon bär det av till Åhus med Fia Kirre och Tim! Vi hade
tänkt att testa oss på vildmarkslivet i helgen ;) Hur som helst så ska vi tälta haha! Kommer vara svinkallt,
apläskigt och hela faderullan kan jag tänka mig.. Men med massa kläder, massa godis, grillning, bad, och
dricka så lär kvällen bli hur toppen som helst! Vad ska ni hitta på för någonting i helgen? Antar att rätt många
är på Siesta.. wish I were!