At the dance studio!

Sittet just nu och väntar på dans studion på att Tyler ska dansa klart å Heather sluta jobba. Min familj spenderar mycket tid här på studion och har ca minst en dansklass var om dagen om inte mer! Heather som jobbar här har ju dock en hel del mer om man säger så! Men det är alltid lika nice att vara här, med tanke på att jag också lärt känna så sjukt många här på studion med :) tänkte även ta några eller någon klass själv nu innan jag åker hem, vet inte i vad än så får väl se vad det blir! Antagligen i balett. Ikväll tror jag vi ska ut och käka med familjen, mysigtmysigt! Dock är jag inte så värst hungrig eftet att ha käkat en fet ben å jerry med jonna nyss.. Gasshh måste verkligen börja tänka på vad jag äter när jag kommer hem igen! Men vi tog hur som helst en lång promenad på en och en halv timme också! Haha lagom sjukt att man kan gå i över en timme på bara samm gata rakt fram här.. Allt är så.. Stort!