Pismo Beach?

Ni förstår inte hur galet mycket jag vill ha sommar nu!! Och bara tanken av att jag sticker till andra sidan jordklotet om snart fyra månader, ahhh! Fick dock lite panik förut idag.. Jag har ju bokat en resa till Kalifornien för ca ett halvårsen redan, och idag fick jag reda på att det inte är tillräckligt många som har bokat så den blir alltså inte av, just den kursen alltså. Men så ringde vi upp dom och det löste sig rätt snabbt så det var ju skönt! Men nu sitter jag istället här med en aning beslutsångest då jag har flera alternativ som jag kan välja mellan.. Haha men måste ju säga att det faktiskt är  en aning kul att bara kunna välja sådär nästan exakt vart jag vill åka nu ;) Australien kanske? Haha nej verkligen inte, inte när jag kan åka till Usa iaf! Okey, alternativen är hur som helst Jacksonville i Florida, eller Sacramento i Kalifornien och sedan Pismo Beach som ligger mellan Los Angeles och San Francisco alltså också i Kalifornien! Är nog nästan helt säker på att det blir Kalifornien för det var ju dit jag skulle åka från början fast bara med en annan kurs.. Frågan är bara, sacramento eller Pismo Beach? Tror nog att Pismo Beach känns mest lockande faktiskt.. Sen är det ju bra och rätt nära till flera storstäder!
Här är iaf några bilder där ifrån:
Tycker det verkar riktigt awesome faktiskt! 
Så nu måste jag bara se till att byta kurs, för annars hamnar jag garanterat i Jacksonville,
inte för att det skulle va någon fy skam det eller precis men ändå ;)
California here i come!
Linnea

Jag sökte på pismo beach på google och hittade din blogg! jag ska på språkresa med ef till pismo beach! antar att du också ska det? :)