Ett litet tips sådär bara!

Hejsan Svejsan! Förutom att jag mest tänkte be om ursäkt för min dåliga uppdatering ( förlåt ) 
så tänkte jag tipsa om en faktiskt väldigt bra gratis bildredigerings sida! Jag brukade förut
alltid använda mig av picnik, som jag vet väldigt många andra även gjorde. Så jag som då nästan
alltid redigerar mina bilder fick en aning panik då den las ner.. Hur som helst har jag då hittat en
ny väldigt bra sida till oss picnik älskare! Eller ja picnik själva tipsade faktiskt om den..
Den heter; http://www.picmonkey.com/ Och den funkar faktiskt nästan precis som picnik vilket
gjorde min dag när jag insåg att jag kommer kunna fortsätta att redigera mina bilder precis
på samma sätt som jag alltid gjort! Det är väl egentligen bara namnet picnik och picmonkey
som skiljer sidorna åt, annars är dom nästan precis lika dana! Kände iaf att jag ville dela
med mig av detta eftersom jag vet att det är så otroligt många som andvänt picnik!