summersummer!!

jaa, vad ska jag säga?:) Kan väl börja med att kvällen igår var myys, verkligen! Behövdes, tack fina ni♥
And Go pepp vill jag säga!!
Vart ingen skola idag, baaaad. Har bara varit så sjukt trött. Sen på köpet blev jag förkyld också:)
Haha, så därför har jag inte gjort så mycket idag. Så sitter här och försöker pigga upp mig med massa härlig gammal musik, å ja det går bara bra (:
Tillsist tänkte jag ta upp några av mina bästa sommarminnen bara för att det är så fruktansvärt kallt ute!!
Som liseberg Med Julia+familj
Hej jag heter Linnea och jag kan nästan åka vad som helst förutom Parisehjulet..
Hur dumt nu låter inte det (; Fast haha.. Det e verkligen hemskt, inte för att jag ser så mycket när jag blundar men ändå.
Jag och Julia måste nog ha gjort årets bild på flume ride.. höhö
Och sen lite annat smått å gott!
mhhh sommar!! lovely