Hur smart är jag egentligen ? :)

Hahahahaha jag måste nog vara den mest klantigaste personen!
Jag gick i min egen fälla :O
Jo det hela började med att Hanna kom på att hon ville retas med det andra genom att sätta tejp på vattenkranen, fast hon ändrade sig sen och Linnea tog över! ( Jag trodde inte på det hon sa alltså jag trodde då inte att vattnet skulle spruta rakt upp i ansiktet ) Men jo det gjorde det så nu sitter jag här med genomvåta kläder (y)
Jag är smart, jag vet!!!

I alla fall, jag tog bort det förra inlägget.. Jag var jävligt sur men det var onödigt! Så nu är det borta.
Min älskade kusin Hanna kom nyss och nu ska jag spendera resten av höstlovet med henne! ( trååååkigt )
Haha nej jag skoja bara :) Finns inte så mycket att skriva om men ni ska veta att jag lever !!!

Kramis sötnosar
Lotta

Aha, så det var därför du var så blöt??!! Mysigt mysigt att ha sin lilla kusin här, eller hur?? <3

Linnea

haha jah! Jag trodde att jag skulle dö av skratt!

och ja, hon är bäst den lilla loppan <3