Det kunde inte blivit bättre!

Så, nu är jag hemma från en lång dag i Hässleholm. Lite trist men sånt e livet. Även det roliga har sitt slut! :)
Jag vaknade vid 3 inatt och låg vaken till 6 då jag skulle gå upp.. Kanske inte så smart men hur mycket jag än förstökte gick det inte att somna. Jag var ju klarvaken!

I alla fall, resultaten blev bättre än vad jag hade trott. Jag åkte ju mest dit för att ha kul och vara tsm med laget!
På förmiddagen tävlade vi tjejer tillsammans och senare mot eftermiddagen delades laget och vi fick tävla mix vilket också var väldigt roligt! ( det innebär att man både tävlar tjejer och killar )

Så här vart det förtsa resultatet;



Min första tävling och vi kom trea, bronsmedalj! <3
Som vi skrek när dom ropa upp oss!


Prisutdelning ( vi i blått )

 
Jag var riktigt nervös men vi har de bästa tränarna och jag har dom bästa lagkamraterna som stöttar till hundra!
Shit så kul jag haft idag, jag älskar er tjejer <3 

 
Vi har de finaste dräckterna desutom (;
Om man räcknar bort att vi var tvungna att ha leggings över dom första passet!

Förästen vi kom 6a i mix!
Fanny

hej sötaste du <3 jag som ville sett din tävling!!! säg till nästa tävling så får jag komma och kolla<33 och jag tittar gärna på en träning också om jag får !!

Linnea

jo det blev rätt hastigt denna gången, vi fick inte reda på det i tid heller :S

Men jag lovar att säga till nästa gång!

ja det får man:) så det hade varit jättekul<3



saknar dej Fanny<3

Lotta

Ja, era dräkter är riktigt snygga! Och inte lätt att vakna vid 3-tiden och inte kunna somna om. Nästan som julafton!!! <3 Så bra att den här dagen blev så bra och lyckad!!! Ni var jätteduktiga!

Linnea

mh vi såg inte ut som pumpor i alla fall.

HAHHAHAHAH ^^ Äh våra e skitsnygga!