tillbaka?..

hej kära vänner <3
Hur är det med er?
torsdag idag, och det älskar vi ellerhur?!:D Bara imorgon kvar sen får man sova ut! Sööönt.

Asså åh, jag vet inte hur jag ska göra med min blogg och så. Jag har blivit så dålig på att uppdatera, och då försvinner ju läsare å ja, ni fattar.. jag skriver väl mest för min egen skull och för att det är kul men det känns  ändå som ett tvång att skriva varje dag. Så nej, ja vet inte. Vi får se hur det blir i framtiden, jag ska i alla fall försöka börja skriva mer.

Idag hade vi vårt efterlängtade matteprov! ( INTE ). Men det var skönt att få det gjort och det kändes faktist som om det gick bra :)
Nu måste jag dra vidare om jag ska hinna till Julia i tid. ni vet det tar mig faktist två hela minuter att gå dit! O.o

pusssss
Lotta

Jag tycker du ska fortsätta! Och visst skriver man mycket för sig jälv, det blir ju som en slags dagbok. Men det är ju roligt om någon läser och kommenterar...

beatrice'den'bästa

tycker som lotta :) det är som en slags dagbok.



haha wooow tar det två minuter ?! faan vad mycket!

wilma

har inte hunnit kolla på allas bloggar;o

men nu e jag igång igen att läsa, alltid kul&läsa din blogg,

fortsätt så som du skriver !<33