''9/11''

Ett tag sen jag skrev nu, SOM VANLIGT. Men det har väl inte hänt något intressant ? Nu vill jag verkligen ha sommarlov, jag orkar inte med skolan längre! Det är bara 28 dagar kvar nu, vilket känns rätt bra... Ska ni göra någonting kul i sommar? :) Och nu är det nästan helt bestämt att Julia ska med till Hemsön! Jofan detta ska bli en bra sommar.
Vi har haft vår premiär nu, det gick superbra! Kan berätta lite snabbt vad den handlar om.

'' 9 / 11 ''  fick den heta ;)   Många känner säkert igen de datumet?
Iallafall så handlar den om när World trade center attackerades ( eller hur man ska säga ? )
I en opera får man dock inte ha en vuxenroll, utan man måste vara barn..
Så det är inte själva barnen som är med om krashen utan deras föräldrar som jobbar i WTC.. 
Men sen så händer det rätt mycket mer..
Den spelas igen senare i höst igen om man är intreserad :)

nej nu måste jag sova! godnatt <3
Lotta

Den här föreställningen var verkligen bra! Du sjöng så otroligt bra, ja alla sjöng och agerade fantastiskt bra! Jag kan verkligen rekommendera er som inte sett den att gå och titta i höst!

//Lotta

wilma

jag orkar inte heller skolan !

usch!

så jobbig .. men jag måste fan plugga nu! jag ligger mkt bak :||

jag ska bli bäst i matte för jag ska bli frisör!

hahaha puss:D<3