Tjenare:)

haloj!:)  har inte bloggat nu på ett tag;) men dom här senaste dagarna har faktist varit rätt bra!:D har inte haft så mycket ångest å sådär..för någon dag sen var jag hos skolkuratorn:O eller hur man stavar? ja det var inte så jättetrevligt... har ju gått hos en förut fast inte på skolan.. iallafall har jag fått tid där snart igen.. och hon sa att vi skulle gå djupare. då blev ja faktist rädd, haha. jag har ingen lust med det.  det kändes helt enkelt fel.. så tänker nog inte gå dit.. ska avboka det tror ja ? xd jajaja... idag skulle jag ut till babbs.. men det blev ej av, vill ju dit nu verkligen!:O imorgon är det fredag och ridning:) nice, ska nog rida sky, som typ var jätte stressad förra gången för att larmet gått å sådär. hon kasta av en i gruppen efter mig.. buse xd<3  är med julia nu.. och sen ska jag nog ta å käka något,, å kanske gå ut en runda. får se:)

puss