tillbaka där jag var ?

Jobbiga minnen snurrar runt i mitt huvud..försöker att förtränga men det går inte så bra.  varför? jag tycker att jag borde vara nöjd och glad nu, jag älskar ju att vara här, vi har gäster å allt :O men nej, mina tankar tar över och styr som vanligt. förfan sluta förstör mig :@!  bara låt mig va :'(  varför just alltid när jag ska göra något som jag verkligen gillar?  visst kom när jag redan är ledsen och nere, men snälla inte när ja mår braa.  vad vill ni mig igentligen? :(  inget bra skulle jag tro..  men vi är en och samma person, men känns som två olika... du är inte jag, jag är inte du? :S    eller jo.
 
stänger ögonen och blundar, vill komma bort, men vaknar
upp på samma plats och söker efter hopp. om att snart
få känna glädje lycka och kärlek, för är det något jag behöver
så är det närhet.
esanna<3

// Linnea

Beatrice

gumman!

jag vill bara att du ska må bra! :( jag vill kunna göra så att du inte tänker så mycket. men jag vet lixom inte hur jag ska göra :( det är aldrig kul när ens bästa vän mår dåligt man vill göra så att allt är bra igen. men det går nästan aldrig jag kan inte göra så mycket har jag märkt men du ska veta att jag lyssnar gärna på dej och det du tänker på och ska försöka hjälpa dej ur det här! jag älskar dej <3

Thilde

HEJHEJ

Linnea

haha hejhej sötaste thilde! <3

josefine säfstrand.

älskade älskling, <333

jag finns här&det vet du om gumman <33!

Fanny

Fin blogg du har fått <3

saknar dig, när ses vi?