västerås<3

Godmorgon! vakna precis, känns lite sent men vi hade gäster här igår så somna rätt sent. men jag blir aldrig frisk! fy, haha blir sur på min jävla förkylning nu. får ju inte åka till gammelgammel :( fint namn ellerhur? xd  men ska till arosfortet tror jag:D sen blir det en sista myskväll med kusinerna! så ska vi kolla på melodifestivalen. i morgon åker jag hem, fast väldigt sent:) det är fortfarande mycket snö här, kan ju alltid hoppas på en snöstorm så ja ej kommer hem. hahahah fan vad jag är fjantig!  håller på som när jag va liten xd men får ju träffa mina vänner, och det vill jag klart. men skolan då ;(  varför hatar jag den så?! jag var med min lilla kusin som går i trean en dag i hennes skolan. shit vad det verkade skönt att gå i trean, rolga lektioner och god mat :O fast det är ju lätt att hitta fel på stället man går till varje dag.. nu måste jag äta frukost. ha det gött!

kraam.