Ge aldrig upp!

Är allting verkligen så självklart? Jag har inga svar..
Är detta endast obetydliga rader av ord som egentligen inte betyder någonting alls, som egentligen inte säger någonting? Bra fråga.
Känslan sprider sig genom hela kroppen och jag vet knappt vad som händer. Vad fanns där förut som inte finns här nu?
Allt låter fel i mina öron, allt de ja skriver låter sjukt. FUCK.
Jag kanske bara behöver tid, tid till att acceptera och för en gång skull våga.
VÅGA SKRIVA NER DET. Sluta radera, och verkligen tro på mig själv.



Fortsätt kämpa, ge aldrig upp!
det löser sig <3
Lotta

Att skriva är alltid bra. Men kanske vissa rader passar bättre i en låst dagbok än på en blogg där alla kan läsa?? Då behöver man heller inte sudda ut.

Puss

Fanny

ge aldrig upp <3 åh längtarrrrr till imorgon

Linnea

ALDRIG. gaaaah jag MEEED! <3:D