underbart!..

Hejhej.. Har inte skrivit på länge nu. Har inte riktigt orkat å så.
Men nu är jag här igen iallafall! Och torsdagen var toppen, och lördagen ännu bättre!
Extrem lycka kan jag säga! Men så hände endel grejjer som fick mig börja tänka på annat. Så typiskt.
Men fan heller, jag klarar det ändå.

Saknar gårdagen nått så otroligt mycket. Att vara på GH var superroligt! 

skriver senare ( tror jag )
kraam!


wilma

för mig var lördagen inte sådär lyckad;|| menmen försöker inse att allt har en mening.

för att livet ska gå bättre?!

så försöker jag tänka.

puss<3

wilma

Sv: ja precis!

känner precis likadant.

tack för att du förstår precis hur jag känner,

känns som du gör dt iaf(L)

känns så skönt att du bryr dig, för jag vet ju att du verklig gör dt som du skrev!

finns för dig .



love§

wilma

Sv: ska verkligen försöka!

du klara dt också!

<3