Stress stress och stress -.-

Sitter på mammas jobb.. Kanske inte världens roligaste men nu har jag ju iallafall tid till att plugga men nej, så hamnade jag här.  Shit vi har prov både imorgon och i övermorgon, så e stressad som fan.  Men ush jag orkar verkligen inte plugga nu , är jättetrött ( som jag alltid är nuförtiden ) vill bara hem och sova -.-   Jusst nu önskar jag verkligen att jag hade ett fottografiskt ( eller vad det heter xd ) minne...Då hade det väl nästan räckt med att jag läste igenom alla dessa kapitel och sen kom jag ihåg det :O Men så är det tyvär inte nu så jag måste väl börja läsa snart. Annars har dagen i skolan varit helt okey, bara lite långtråkig.. men sista lektionen var iallafall kul! Då hade vi opera, ja asså inte sån '' sång opera '' utan det är mer som tiater.. Och har faktist lyckats fått roll i den :) Snart är det ling uppvisning igen, kul kul ! Jaa.. Jag har väl endel att se fram i mot fast att det igentligen inte alls känns så. Hoppas att eran dag har varit bra!
Nä nu MÅSTE jag börja att läsa igenom häftet.


kram sålänge