Pinsamt!

Kanske är det inte så jätteinteresant men fan vad vi skrattade xd!  :

Jag och Julia var ute med Godis i det fina vädret..Sen kommer det en man bakom oss som börjar rota i soptunan. Ja och så kolla vi på han och så säger han '' bara lite snus ''  haha vi kunde inte låta bli att skratta :) iallafall så fortsatte vi att gå  och han gick bakom oss.. tillslut så frågade jag han om det var gått med begangnat snus och han liksom bara va vad sa du? och så gick han imot mig.. ja bara '' nej men det var inget '' ( så feg jag är, haha! )  han bara jo säg nu. så log han imot mig, men det såg riktigt fejkat ut.. trodde fan att han skulle lappa till mig om jag sa det igen.. ja sen kommer vi till den delen som jag tyckte var pinsam xd  jag vet inte varför men jag bara skriker '' neeej! '' och så springer jag iväg över ängen och fortsätter att skrika.. så skrattade han åt mig också xd
aja ha det gött!

Anonym

hahahahhahah ! xd



nauw <3

wilma

hahah aww xd<3

Lotta

Hmmm....tur du hade stor vakthund med dig...

Beatrice'den'bästa

hahaha omg xd. haha jag såg Godis & Malte vid tropical beach idag :D <3

Fanny

SAKNAR <3

Emma

svar: tack !