allt dethär på samma gång...

förlåt.. nu har jag inte skrivit på en vecka! men det är för att jag varit i västerås och har knappt haft tid till data då. haha. iallafall så var det jättemysigt där, härligt var det att träffa släkten igen å så.. men så hände ju även lite annat som dock inte var så kul.. eller var det? just nu vill jag bara att allt blir som vanligt igen, önskar att det som hände aldrig hänt.. eller kanske borde jag vara glad istället? äh jag vet inte, det får bli som det blir.. annars tycker jag faktiskt att jag mått bra där uppe! men sen när man ska hem så känns det ju inte lika bra, fast det kanske inte är så konstigt? och så tänker jag alltid att jag kommer hem till allt det vanliga.. ja vet, jag borde inte tänka så! och desutom finns det även mycket bra som jag kommer hem till , tex vännerna. men det känns bara som att jag kommer hem till mig själv igen, som jag inte vill..
hoppas att ni har det bra!

puss

josefine säfstrand.

gummaaaaaaaaan ;|

vafan jag älskar dig&du har mig föralltid

om du flyttar nånstans , så kommer ja efter älskade lortiiisgris ;|<3333333333

josefine säfstrand.

JAGÄLSKARDIG;*

Beatrice

men gumman försök tänkapositivt! allt blir mycket lättare då och lyssna på glad musik så tänker du inte så mkt.. det har hjälpt mig lite iaf. :) <3 bara så du vet så älskar jag det jättemkt! <3

Emma

svar: ja usch för söndagar , det ända positiva är att det alltid brukar komma bra filmer haha (A)

wilma

åwh,vad har hänt gumman?:/<3

- finns,ALLTID!

saknar dig <3

kram!(v)